by Camelia Gheorghiu | Publicat pe 29 septembrie 2022

“Aparent, ne-am adaptat sa lucram mai mult in virtual classroom,  si mai rar fata in fata. Economisim timp si costuri, deci bani.

Unele organizatii au adaptat programele L & D la ritmul municii trecand spre micro-learning sau bite-size learning, Mi se intampla sa explic si discut  asta cu colegi din HR:  ritmul invatarii  trebuie sa fie mai rapid asa ca, in loc de doua cursuri pe an mai bine avem cate un webinar pe luna!

In organizatii, oamenii sunt insetati  de invatare.  sondajele din 2022 o tot arata. Numai ca subiectele instruirii  si  aptitudinile  pe care vor sa le dezvolte sunt mult mai personale ca altadata.

Au patruns in topuri alaturi de leadership si influentare, domenii noi precum abilitatea de a invata, de a schimba obiceiuri si comportamente sau flexilibitatea interpersonala si managementul conflictelor.

E normal – simtim cu totii presiunea de a ne descoperi modele si abilitati noi.

In Romania, la aceste tendinte se adauga presiunile de pe piata muncii.  Totul conduce catre nevoia de a investi masiv in L & D: traineri interni, mentori, coach-i, platforme de e-learning, experiente de grup de invatare “immersive”, experti si  traineri  externi, speakers si multe altele- iata plasa de lucru de azi.”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *