by Camelia Gheorghiu | Publicat pe 22 ianuarie 2010

m4

CE?

  • Structura pe pasi a unei prezentari de business
  • Tehnici de argumentare si speaking in prezentarea solutiilor
  • Interactiunea de impact cu publicul
  • Tipuri de prezentari in business.
  • Prezentarea integrata: informativa, de vanzari, motivationala, fun
  • Elevator Pitch – “vanzarea intr-un minut”
  • Tehnici de gestionare a sesiunilor de Q/A intr-o prezentare de business
  • Vocea persuasiva si elemente de expresivitate a vorbirii in prezentari
  • Mesaje de vanzari – cum sa construiesti mesaje clare si potrivite pentru audienta ta

CUM?

  • Exercitii si aplicatii practice pe fiecare tehnica in parte. Participantii vor trece in fata salii pentru a livra sau practica exercitiile. Instrumentele sunt aplicabile rapid si sunt foarte practice.
  • Secvente video relevante in acord cu contextul prestabilit. Secventele video au rol demonstrativ, dar si introductiv cu privire la tema studiata. Vom viziona filme cu: campionul mondial in speaking in 2014, filme de pe TED, filme cu tehnici de voce. Toate in scop de invatare si cu un debriefing puternic in jurul lor.
  • Discutii in plen si sesiune de intrebari/raspunsuri pentru fiecare item mai sus prezentat
  • Lucru pe subgrupe de lucru in scopul generarii ideilor si solutiilor pe temele propuse, urmat de concluzii specifice si clare.
  • Role-play /Simulari de prezentari in care participantii sunt rugati sa aplice cele invatate in prealabil in training
  • Atmosfera deschisa, placuta, in care participantii sunt invitati sa impartaseasca experiente si sa invete unul de la altul, nu doar de la trainer.
  • In trei cuvinte, INTERACTIVITATE si APLICABILITATE PRACTICA.