by Camelia Gheorghiu | Publicat pe 22 ianuarie 2010

m2

CE?

  • Marketing– auditul de marketing: instrumente de analiza si scanare a mediului extern si intern
  • Mediul de marketing: mediul macro, micro-mediul si organizatia
  • Cele 5 forte ale lui Porter: cat de competitiva este afacerea ta
  • Auditul resurselor interne: lantul valoric Porter
  • Auditul de portfoliu: cum tii echilibrul intre produsele, activitatile si clientii tai
  • Avantajul competitivstrategii de avantaj competitiv, analiza aplicata
  • Marketing Planning: SWOT – rezumatul auditului si punctul de plecare al strategiei de marketing
  • Cei 7 P – produs, pret, promovare, plasare, premise fizice, people, procese
  • Structura unui plan de marketing (in mare): obiective, strategii de marketing, rezultate asteptate, programe de marketing, evaluare si control, aspecte financiare, implicatii operationale.

CUM?

  • Intregul continut conceptual va fi pus la dispozitie INAINTE de modulul fata in fata, pe platforma de e-learning GROVO pentru a permite familiarizarea cu continutul si a aloca timp majoritar discutiilor si aplicatiilor practice I timpul celor doua zile de curs.
  • Vom aplica pe studii de caz in companii antreprenoriale toate instrumentele propuse si discutate pentru a avea un caracter practic si pragmatic accentuat.
  • Lucru pe subgrupe de lucru in scopul generarii ideilor si solutiilor pe temele propuse, urmat de concluzii specifice si clare.
  • Atmosfera deschisa, placuta, in care participantii sunt invitati sa impartaseasca experiente si sa invete unul de la altul, nu doar de la trainer.

Vom recomanda literatura de specialitate relevanta si siteuri de dezvoltare personala menite sa completeze tabloul formarii manageriale si sa creeze un orizont de profesionalizare solid