by Camelia Gheorghiu | Publicat pe 22 ianuarie 2010

m1

CE?

  • Dezvoltarea afacerii pe termen lung: etape de dezvoltare, capcane si aspecte specifice fiecarei etape, rolul managerilor
  • Instrumente uilizate in analiza de strategie de afaceri si in alegerea alternativelor strategice de dezvotare
  • Noul model de business al secolului 21: inainte si dupa criza.
  • Crearea de valoare pentru client, crearea unui sistem de management al performantei pentru a asigura dezvoltare pe termen lung
  • Ce si cum masuram: obiective, standarde, rezultate, masuratori specifice.

CUM?

  • Intregul continut conceptual va fi pus la dispozitie INAINTE de modulul fata in fata, pe platforma de e-learning GROVO pentru a permite familiarizarea cu continutul si a aloca timp majoritar discutiilor si aplicatiilor practice I timpul celor doua zile de curs.
  • Secvente video relevante in acord cu contextul prestabilit. Secventele video au rol demonstrativ, dar si introductiv cu privire la tema studiata. Vom viziona filme legate de dezvoltarea companiilor, abordari ale unor antreprenori de succes, felul in care gandesc e termen lung si cum isi construiesc afacerile. Cum se dezvolta o companie antreprenoriala si ce fel de cultura organizationala dezvolta, capcane si oportunitati.
  • Vom aplica pe studii de caz in companii antreprenoriale toate instrumentele propuse si discutate pentru a avea un caracter practic si pragmatic accentuat.
  • Lucru pe subgrupe de lucru in scopul generarii ideilor si solutiilor pe temele propuse, urmat de concluzii specifice si clare.
  • Atmosfera deschisa, placuta, in care participantii sunt invitati sa impartaseasca experiente si sa invete unul de la altul, nu doar de la trainer.
  • Vom recomanda literatura de specialitate relevanta si siteuri de dezvoltare personala menite sa completeze tabloul formarii manageriale si sa creeze un orizont de profesionalizare solid.