Despre noi

In MMM suntem flexibili. dinamici. pasionati. responsabili.


De ce suntem Arhitecti ai invatarii?

Construim mecanisme de invatare care prelungesc si fixeaza efectul cursurilor.


Cream sisteme pentru manageri - pentru ca acestia sa sustina invatarea echipelor lor.


Combinam consultanta, expertiza, tehnologia, multi-media si comunicare interna pentru reusita deplina a programelor de dezvoltare.


Descoperim si pregatim traineri, lideri si mentori interni care sa mentina in timp performanta si competitivitatea.


Ne imaginam experiente de invatare adaptate organizatiei care sa permita acesteia sa tina pasul cu provocarile mediului extern.

Antrenam managerii sa devina creatorii unui mediu de invatare.


Proiectam invatarea, astfel incat, sa tina pasul cu evolutia tehnologiei si a obiceiurilor noastre moderne.


Obtinem win-win proiectand instruirea corporatista ca pe o oportunitate de dezvoltare personala; astfel, companiile isi ating mai usor obiectivele.


Adaugam entuziasm, angajament si atitudine pozitiva programelor - fara ele, efortul de schimbare este greu de obtinut.


Tintim, ca nu doar participantii la cursuri, ci intreaga organizatie sa invete.

Arhitectura noastra pentru invatarea organizationala

Diagnoza organizationala si a echipelor - Identificarea starii de fapt in companii si echipe si gererarea de solutii de interventie si dezvoltare cu ajutorul unor metodologii testate: Persona Global, Investors in People, Lencioni si alte instrumente de cercetare si diagnoza.
100%

Dezvoltare personala - abilitati in interactiuni sociale - Abilitati de imbunatatire a relatiilor cu alti oameni: in inteligenta emotionala, leadership, negociere, vanzare, prezentari, influentare sau persuasiune, conflict, comunicare interumana in general, abordarea stresului si a automotivarii.
85%

Dezvoltare manageriala si organizationala - Programe dezvoltate pe baza de nevoi si cerinte specifice ale companiei partener prin abordarea ITACA.
75%

Coaching - Coaching executiv, coaching de business, coaching de echipe.
85%

Arhitecturi de invatare organizationala - Train the trainers, concepte de dezvoltare si transfer prin certificari interne, dezvoltare de mentori, facilitatori si campioni ai schimbarii, proiectare de sisteme de follow-up, academii organizationale.
85%

Facilitare - Dezvoltarea viziunii, planificare strategica, teambuilding, intalniri ale consiliilor de conducere, sesiuni de facilitare pentru luarea deciziilor, generare de idei, solutionarea/sondarea unor probleme si provocari.
85%

Managementul performantelor - Proiectarea sistemelor de management al performantei, crearea arhitecturii de competente, workshop-uri pentru dezvoltarea competentelor necesare in evaluarea performantelor angajatilor.
85%

Training in sistem open - Programe de dezvoltare adresate unor nevoi punctuale in organizatii, adresate indivizilor dornici de dezvoltare personala si profesionala.
85%

Valorile noastre

Pretuim si dorim sa lucram cu transparenta si onestitate, sa ne onoram angajamentele si moral si etic, sa facem tot ce este mai bun pentru clientii nostri.

Pretuim si respectam experienta si cunos-tintele pe care le au clientii nostri si parteneriatul pe care il putem dezvolta cu acestia pentru a crea solutii sustenabile si adaptate nevoilor lor.

Suntem pasionati in ceea ce priveste munca noastra cu clientii pentru a crea o lume mai buna si dorim sa impartasim aceasta pasiune cu toti cei cu care si pentru care lucram.

Adaugam valoare unei organizatii prin utilizarea unor practici inovatoare si a unei perspective externe, creand rezultate mai rapide si mai importante decat daca eforturile ar fi exclusiv interne. Vom livra ceea ce promitem si vom cauta sa depasim asteptarile clientilor nostri. Vom accepta sa ne angajam doar pentru lucruri si procese pe care ne simtim competenti sa le ducem la capat.

Credem in auto-determinarea si responsabilitatea fiecarui individ, grup si organizatie de a crea un viitor pe care si-l doresc si facem tot ce putem pentru a facilita luarea unor angajamente si identificarea asteptarilor acestora si, in acelasi timp, dezvoltarea competentelor necesare indeplinirii lor si a proceselor care le sustin.