Blog

MMM Consulting - 15 ani de prezenta dedicata dezvoltarii pentru performanta

By Anca Covaciu

Tagged in Antreprenoriat

Anul acesta compania MMM Consulting (pe scurt, MMM) implineste 15 ani de existenta in piata din Romania. O prezenta tenace, de calitate si vizionara, o prezenta dedicata dezvoltarii pentru performanta a clientilor corporativi. In 15 ani, zeci de organizatii si sute de participanti au beneficiat de oportunitati de dezvoltare prin participarea in programe de training, consultanta si coaching ale MMM. Am stat de vorba cu doamna Madi Radulescu, fondatorul companiei si Director General. Am aflat astfel cateva din reperele istoriei companiei, despre provocarile, succesele si aspiratiile pentru urmatorii ..15 ani. Cand ati fondat compania si ce a stat la baza ideii de a o infiinta? MR: Pe 11 iulie 2002 ar fi trebuit să particip la ceremonia de absolvire a programului de MBA al Warwick University UK. Insa nu am ajuns, dintr-un motiv foarte important pentru mine, poate chiar mai important (zambeste). Pe 11 iulie 2002, s-a nascut fiica mea Adina. Am luat atunci decizia de a fonda propria companie de consultanta și de a-mi urma visul și valorile personale. Primul slogan al firmei a fost: „Your personal management consultant”. Cred si acum ca aceasta convingere pusa in practica timp de 15 ani a fost cea care ne-a diferentiat si ne-a purtat in siguranta pana acum. Chiar daca acest slogan nu a fost intodeauna promovat (ulterior am adoptat un altul, la fel de motivant pentru noi si anume cel de ‘Arhitecti ai Invatarii’), acesta ne-a insotit permanent si ne-a ghidat in munca noastra cu clientul. Credem in echipa noastra ca orice proiect de consultanță, de dezvoltare personală, profesională sau organizațională trebuie să fie unul atent contextualizat și personalizat, unul pe care clientul sa il simta ca fiind al lui. Am urmarit constant sa creem aceasta perceptie clientului nostru: ‘’proiectul meu, rezultatul meu, pentru care ma implic total.” Cum a evoluat business-ul companiei in 15 ani? MR: La scurt timp dupa infiintare, in anul 2003, m-am relocat impreuna cu familia in Bulgaria, urmand dezvoltarea de cariera a sotului meu. Mutarea aceasta care a ajuns sa dureze timp de 4 ani, ne-a adus experiente minunate noua ca familie insa mi-a oferit si mie posibilitatea de a avea primii clienti si contracte de training si consultanta.  Mai exact, într-o arie geografică nouă, am inceput sa lucrez cu companii multinaționale, în limba engleză, personalizând și punând în practică toate ideile pe care le aveam la acea vreme. Am sprijinit atunci prima data proiecte de dezvoltare ale Colliers Bulgaria și Colliers Serbia, apoi grupul Cefin în Bulgaria, România, Ungaria si Italia. Am avut si alte proiecte in tari precum Macedonia si Austria. Imi face placere acum sa realizez faptul ca in 15 ani de existenta a companiei, impreuna cu echipa mea, am lucrat pentru clienti nostri in 15 tari. Am călătorit mult, am cunoscut oameni minunati și am învățat extraordinar de mult. Cum arata echipa MMM Consulting acum? MR: În 2006 am revenit în țară și cel mai important obiectiv al meu a fost să creez o echipă. Nu mai stiu exact unde am inceput sa promovez ideea de infiintare a echipei MMM, insa imi amintesc faptul ca prima mea colaboratoare a venit și mi-a spus ca doreste neaparat sa lucreze în training și consultanță. Impreuna am realizat proiecte extraordinare în primii cinci ani. După încă un an, aveam solicitari constante de la clienti si a fost necesar sa măresc echipa. Atunci am întâlnit-o pe Viviana Andone, cu care lucrez si astazi. Ei i-am incredintat unul dintre cele mai mari și mai frumoase proiecte ale MMM: Academia Cefin – Fondazione Leonardo. În aceeași perioadă, ni s-a alăturat și Diana Voicu, la fel, o prezenta continua de atunci in echipa noastra. Mi-am dorit un anumit tip de profil in echipa mea: oameni ambitiosi, creativi, cu dorința continua de a învăța. Acesti oameni au inspirat clientii nostri si ne-au ales pentu a realiza impreuna proiecte care atat pe ei cat si pe noi ne-au dus mai departe. În acest moment, echipa are șase oameni care lucreaza constant, precum și un cerc restrâns de colaboratori in care credem si care cred in noi. Competentele lor speciale ii fac potriviti pentru proiecte creative de invatare si dezvoltare pentru clientii nostri. Ma refer la competente in Management, Marketing, Finante, HR, Dezvoltare si Design organizational. Toti suntem Traineri si Facilitatori iar unii dintre noi si Coach. Amprenta MMM cere de la noi toti profesionalism, dedicare, creativitate si nou. Este evident ca ati trecut peste criza economica din 2009. Cum ati reusit? MR: In 2008 am încheiat un parteneriat exclusiv cu compania americana Persona Global. Folosim de atunci cu succes instrumentele lor de dezvoltare manageriala in proiectele noastre. Tot în 2008 am lansat un program „flagship” – TOT by MMM. Anul acesta programul de formare de formatori (Train of Trainers) implineste 10 ani si suntem foarte mandri de el. Peste 1.300 de participanti (traineri profesioniști, traineri în corporații, traineri care antrenează abilități interpersonale sau manageriale, dar și traineri pentru subiecte tehnice, de la aplicații bancare, la tehnologii înalte în industria românească) ne-au trecut pragul si au absolvit echipati cu abilitati care le-au adus succes si confirmare profesionala. A fost un moment excepțional de dezvoltare, ținând cont de faptul că în 2008 începea criza iar in timp ce multe companii reduceau bugete sau inchideau, noi am crescut in continuare sanatos si sustenabil. Cum am reusit? Recunosc sincer: ne-a fost frica sa nu disparem! Ne-am tinut cu dintii de sloganul nostru initial, am fost alaturi de clientii nostri, i-am ajutat pe ei sa traverseze criza si astfel ne-am ajutat si pe noi! Si am mai fost gospodari, cumpatati si foarte creativi. Cum ati continuat? Ce perspective aveti? În 2010 am avut ideea de ne implica in Coaching, am aderat la standardele ICF și EMCC. De asemenea, am inceput colaborarea cu un client special: Plastipak International. Devenind partenerul lor pentru dezvoltare în 12 țări, am antrenat in competente de business tip MBA peste 60 de manageri cu responsabilități locale și internaționale, în Europa, America de Sud și Africa de Nord. În 2014, MMM a devenit prima companie de consultanță și training din România certificată ‘Investors in People’, nivel Bronze. Peste încă un an, în 2015, am demarat parteneriatul cu PerformanSe, companie franceză si parte a grupului internațional Juhliet Stewern. In numele lor am lansat in piața din România instrumentele de identificare a potențialului de leadership și de performanță individuală și în echipă WAY și TeamBooster. De atunci folosim constant si cu succes aceste instrumente care aduc clientilor nostri mai multa certitudine in luarea deciziilor de promovare si alocare pe noi posturi a oamenilor lor. Ce valori va conduc mai departe? La 15 ani de existenta, avem nevoie sa consolidam rezultatele noastre si sa ne adaptam unei piete mature in care clientii cer mai mult de la noi. Vom fi asadar pragmatici si creativi. Echipa noastra include acum in totalitate consultanti seniori cu care putem aborda aproape orice subiect de dezvoltare. In fața unui client, pornim de la o „pagină albă”. Uitam pentru moment tot ce stim, ascultam clientul si nevoile lui si abia apoi punem in actiune cunostintele si competentele noastre pentru a crea ceva special, differentiator pentru ambele parti. Ne place creativitatea aplicată, ne plac lucrurile care imediat pot fi legate de rezultate concrete. Nu în ultimul rând, succesul nostru s-a multiplicat cand am scăpat de obsesia cifrei de afaceri. A fi în topul companiilor din piața de profil nu înseamnă neapărat să ai o cifră de afaceri foarte mare. Am ales sa ramanem o companie mică, însă toate proiectele noastre au o amprentă foarte puternică de originalitate si impact. În 2018, la 15 ani de activitate, ne ancorăm viziunea pornind de la realitatea curentă, de la o perspectivă asupra viitorului încărcată de umanitate, dorind să devenim Arhitecți ai viitorului! In ceea ce ma priveste cred că alegerea de a deveni Consultant este cea mai bună alegere făcută în viață, mi se potrivește și mi-a dat atât de multe satisfacții personale și profesionale.” Redactor: Anca Covaciu, Senior Consultant si Learning Architect. Colaborator al MMM Consulting din Octombrie 2017.

March 21, 2018

CITESTE MAI MULT

Interviu cu Madi Radulescu, Managing Partner MMM Consulting

By admin

Tagged in Personal excellence , Antreprenoriat

Adina David, Femei in Afaceri: Aveti o cariera in consultanta si training de mai bine de 20 de ani, iar de 11 ani sunteti la conducerea propriei companii, MMM Consulting. Cum ati pus bazele acestei afaceri si ce v-a determinat sa faceti acest pas? Madi Radulescu: Am pus bazelele firmei in mod natural dupa mai bine de 10 ani experienta in domeniu la vremea aceea. In primul rand, aveam idei si o filozofie pe care doream sa o aplic, in al doilea rand, eram dupa nasterea fiicei mele si plecati cu intreaga familie din tara, sotul meu fiind expatriat la acea vreme. Deci, un context ideal pentru un start: aveam ideea, experienta, viziunea, trebuia doar sa pornesc. Am pornit intr-o piata noua (Bulgaria, Serbia, Macedonia) fara niciun fel de contacte, relatii, de la zero cu adevarat, pe baza unor referinte si portofoliu personale cladite cu multa munca si migala, utilizandu-mi toate abilitatile de vanzare, sociale, de castigare a increderii....si iata-ma aici. A.D.: Ati lucrat cu oameni din 14 tari, care au fost cele mai mari diferente pe care le-ati observat din acest punct de vedere? Sunt oamenii din anumite tari mai „coachable” decat altii? Madi Radulescu: Oamenii sunt la fel peste tot. Ceea ce este diferit este expunerea lor la diferite modalitati de lucru si disciplina pe care o au datorita sistemelor de lucru. Am lucrat in piete despre care putem spune ca sunt mai putin mature ca piata romaneasca, mai ales in zona Balcanilor. Si am lucrat in piete vest europene unde desigur, maturitatea in achizita de servicii de consultanta si training este mai mare, cerintele mai clare, asteptarile mai clare. Atunci cand te duci intr-o piata sau intr-o organizatie cu experienta si expunere la servicii de dezvoltare, deschiderea catre anumite abordari este mai mare si, in acelasi timp, stacheta este foarte ridicata in ceea ce priveste calitatea, abordarea etc. Daca exista vreo diferenta reala este disciplina in invatare: daca agreezi ceva, se intampla, oamenii aplica, testeaza, sunt dispusi sa faca erori si sa invete din ele. A.D.: Fie ca ne referim la trasaturi de personalitate sau lucruri pe care le-ati invatat de-a lungul timpului, care considerati ca sunt cele mai importante elemente care v-au ajutat sa aveti succes in acest domeniu? Madi Radulescu: Deschiderea, tinerea promisiunilor, atentia la relatia cu clientul si la profesionalism, credibilitatea pe care mi-am construit-o printr-o buna pregatire si rigoare in solutiile propuse si implementate. A.D.: MMM Consulting este una dintre cele mai bune companii de training si consultanta de pe piata, ce diferentiaza programele dumneavoastra de altele din domeniu si cum lucrati efectiv cu clientii? Madi Radulescu: O sa citez din ceea ce spun clientii nostri. Am facut anul acesta un studiu de satisfactie, ne-au raspuns peste 60% dintre clientii cu care am lucrat in ultimii trei ani. Ce spun clientii ca apreciaza: „Implicare si dedicare in proiectele aflate in desfasurare; asculta cu atentie solicitarile specifice fiecarui proiect si adapteaza proiectul conform acestora.” “Trainerii sunt mai mult decat consultanti, sunt parteneri de lucru, dar, mai mult, devin prieteni in organizatie pentru ca stiu sa ne observe, sa ne cunoasca, sa se implice si sa motiveze pe tot parcursul unui proiect (de la stadiul de idee pana la sfarsitul proiectului). Sunt interesati de mentinerea rezultatelor obtinute si sunt inovativi.” “Reuseste sa se plieze pe nevoile clientului, sa gaseasca solutii de tip win-win si lucreaza cu insufletire (a se intelege: interes, entuziasm si… suflet)” “Sunt un partener pe care te poti baza; un partener care ofera suport nu doar in implementarea proiectului ci si inainte/ dupa proiect. Sunt flexibili si se pot adapta diverselor situatii/ grupuri dificile. Sunt profesionisti in ceea ce priveste: implementare, continut, materiale.” “… pentru ca “they had me at hello” si pentru ca nu m-au dezamagit nicio clipa; pentru ca ne-au predat putine, dar am invatat foarte multe; pentru ca s-au integrat in echipa si apoi au schimbat-o “din interior”; pentru ca ne-au dat si instrumentele de lucru si energia sa le folosim; pentru ca s-au observant imediat rezultatele trainingului si pentru ca de abia astept sa mai lucrez cu ei.” Si mai avem…. A.D.: Ce reprezinta parteneriatul dvs. cu Investors in people Romania?  Madi Radulescu: Reprezinta un sistem prin care ne asiguram ca suntem performanti, ca ne punem misiunea in practica, aceea de Arhitecti ai Invatarii, dezvoltatori de solutii de invatare, de continut adaptat la nevoie. Investors In People reprezinta un mod de reglare a vietii firmei, avand repere profesioniste. Reprezinta, nu in ultimul rand, o recunoastere ca facem toate aceste lucruri, ca traim ceea ce afirmam.  A.D.: Care sunt cele mai importante lectii de business pe care le-ati invatat din experienta dumneavoastra si ce sfaturi ati oferi unei persoane care isi doreste sa porneasca o afacere, fie ca ne gandim la consultanta si traininguri, fie ca ne gandim la alte domenii? Madi Radulescu: Cateva lectii....Investeste in oameni: este o credinta foarte puternica a mea...invata-i tot ce poti! Daca stii sa creezi mediul in care oamenii sa munceasca cu placere si sa le placa ceea ce fac, rezultatele vin. Cu certitudine de 100%. Ia-ti riscuri calculate si asuma-le! Nu poti lua decizii care, daca se dovedesc a fi proaste, sa ajunga ca responsabilitate in bratele altora. Inspira-i: invata, asculta, lucreaza cot la cot. Trebuie sa le fii mentor si partener, sa oferi directia si sa disciplinezi atunci cand trebuie. Cred ca aceste cateva lucruri ajuta in rice domeniu. A.D.: Aveti persoane, pe care le cunoasteti personal sau nu, care v-au inspirat de-a lungul timpului? Ce ati invatat de la ele? Madi Radulescu: Ma inspira cativa oameni, desigur, si invat de la ei. M-a inspirat Richard Branson, invat de la el dinamica, abordarea prietenoasa, viziunea, apropierea de oameni. Ma inspira Robin Sharma: invat de la el importanta focusului, a obiectivelor, a echilibrului si a grijii fata de tine insusti in aceeasi masura ca grija fata de ceilalti. Ma inspira Simon Sinek, il citesc si ascult cu aviditate si rezonez extraordinar de mult cu ceea ce spune despre leadership azi, despre companii care stiu cum sa reuseasca. A.D.: Spuneti-ne 3 lucruri pe care le faceti in fiecare zi si care considerati ca va ajuta sa aveti succes! Madi Radulescu: Ma trezesc devreme si imi gandesc ziua si saptamana. Gandesc pe termen lung, mediu si abia apoi pe termen scurt, si reiau aceste lucruri in fiecare zi. Ma tin conectata la scopurile mele. Imi respect un program de viata echilibrat, ofer timp de calitate familiei mele. Nu imi las lucruri nefacute, ar fi o cocoasa mult prea grea. Deschid absolut toate mailurile, raspund la cele scurte sau le deleg, pe cele care nu sunt urgente le semnalizez si imi pun remindere. Sunt foarte discplinata cu asta si in consecinta nu am probleme de management al timpului in marea majoritate a cazurilor. Deleg usor si asta imi dezvolta oamenii extraordinar. Fac  trecere in revista a statusului si aceea ce are fiecare de facut cu intreaga echipa. Asta ne tine conectati, flexibili, capabili sa preluam de la unii la ceilalti permenent in asa fel incat sa ne tinem de promisiuni. A.D.: Organizati impreuna cu Femei in Afaceri workshop-ul „Investitia in oameni: performanta pe termen lung”. Ce teme va propuneti sa atingeti in cadrul acestei intalniri? Madi Radulescu: Vreau, in primul rand, sa vorbesc membrelor despre ceea ce am realizat noi prin Investors in People, ce ne-a inspirat si ce ne-a adus ca si companie. Cred ca suntem o poveste de succes care ar putea inspira si aduce elemente de buna practica. In al doilea rand, am vrea sa le vorbim despre cum ar putea folosi o metodologie precum IIP. A.D.: Va multumim pentru timpul acordat si asteptam cu nerabdare intalnirea de marti, 1 aprilie 2014, ora 18:00, la Capital Plaza Hotel, pentru a afla cum putem creste o afacere investind in oameni! Interviu realizat de Adina David PR Assistant Femei in Afaceri sursa: http://www.femei-in-afaceri.ro/ro/interviuri/interviu-cu-madi-radulescu-managing-partner-mmm-consulting/arhiva 

January 06, 2016

CITESTE MAI MULT

MANAGER PRO! - Mini scoala de afaceri

By admin

Tagged in Antreprenoriat

De ce este acest proiect potrivit si companiilor antreprenoriale in crestere? Pentru ca o companie care creste are nevoie de o curba a invatarii rapida: structura se schimba, procesele raman in urma, oamenii continua sa faca lucrurile ca "inainte" O companie antreprenoriala are nevoie de o echipa de conducere solida, instruita si cu un limbaj comun: fiecare trebuie sa inteleaga munca celuilalt departament pentru a evita disfunctionalitatile inerente cresterii. Un program de formare care ia in calcul esenta aspectelor practice ale muncii si interactiunilor manageriale in companie va evita o cheltuiala ulterioara atunci cand apar situatii dificile Mini scoala de afaceri! Manager Pro_2015

May 25, 2015

CITESTE MAI MULT

Antreprenoriat, by Madi Radulescu

By admin

Tagged in Bright leaders , Beautiful minds , Antreprenoriat , Leadership

Este clar cand Romania de astazi, avem in opinia mea cel putin trei feluri de antreprenori. Primul este cel care iata, face afaceri cu statul, isi ia o masina de lux, creste peste noapte ca altii in sapte ani, si despre care, cel mai probabil, vom auzi la un moment dat la televizor. Cel de-al doilea tip de antreprenor este cel care, dupa ani petrecuti intr-o companie multinationala, beneficiind de experienta si educatia pe care ti-o da o corporatie, se apuca de antreprenoriat din dorinta de a fi mai liber, stapan pe propriul timp, si mai ales capabil sa ia acele decizii pe care, poate intr-o corporatie, nu avea intodeauna posibilitatea sa le ia. Cel de-al treilea tip de antreprenor pe care eu il identific este cel care doreste sa-si faca un rost in viata, sa creeze in jurul sau bunastare si pentru alti oameni, in special pentru familia lui. De cele mai multe ori de fapt, nu creeaza o afacere, creeaza un loc de munca pentru el si inca unul sau mai multi membrii din familia sa. Nu ma voi ocupa de primul tip de antreprenor in acest articol. Ma voi referi insa la ultimele doua tipologii, la acei antreprenori care, iau afacerea in serios, utilizandu-i potentialul de crestere, structurand-o, formand manageri si in final crescand o firma profesionista. Insa profesionalizarea poate fi un proces lent si care desigur necesita investitie atat financiara cit si de timp, de energie si multa dedicare atat din partea fondatorului dar, mai ales din partea managerilor sai. Motivul pentru care propunem un program de profesionalizare a managerilor din firmele care si-au propus sa creasca si sa aiba un succes sustenabil, este faptul ca intr-o firma mica, dinamica, flexibila un manager are nevoie sa surprinda, sa inteleaga, sa construiasca esenta proceselor unei companii profesioniste avand un limbaj comun cu toti colegii sai. Nu un program de formare complicat, cu foarte multa teorie , ci o selectie adecvata a conceptelor esentiale, a instrumentelor de lucru testate si a aplicarii imediate a acestora in proiecte care sa ii ajuta sa contureze planuri de dezvoltare pentru firmele lor. Nu ultimul rand ne gandim ca programul pe care il propunem poate fi o baza foarte buna de decizie pentru o investitie ulterioara in formarea intr-un program de masterat in afaceri care insa, pentru un manager dintr-o companie antreprenoriala, poate fi prea costisitor si chiar de o intensitate prea mare. Asa luat nastere programul Fii Pro! , un program dinamic si flexibil care permite atat invatarea autonoma prin furnizarea materialelor de curs printr-o platforma de e-learning, sesiune de training fata-n fata de cate doua zile, cu caracter pur aplicativ, si nu in ultimul rand, un proiect a carui tema traverseaza toate modulele abordate pentru a oferi managerului participant o privire de ansamblu asupra tuturor activitatilor unei companii.  (detalii complete program) In mod evident ne uitam la felul in care un antreprenor sau un manager intr-o companie antreprenoriala gandeste si dezvolta viziunea pe termen lung. O transforma intr-o strategie convingatoare de a avea succes si translateaza toate aceste lucruri in accente concrete pe care angajatii firmei le pot pune in practica pentru a produce rezultate. Abordam un subiect sensibil pentru orice antreprenor, acela de a-si face compania cunoscuta, de a o diferentia in marea masa de ofertantii din piata, de a o face atractiva ca partener de afaceri si pentru o corporatie multinationala dar si pentru o firma locala mai precis, marketingul afacerii sale in secolul 21. Intr-o lume virtuala, fluida, rapida si in care loialitatea are cu totul alte nuante decat in urma cu un deceniu. Un alt aspect pe care-l punem in discutie, este capacitatea de finantare a afacerii , sursele de finantare, relatia cu banca si felul in care un manager intr-o companie antreprenoriala poate contribui la sanatatea si sustenabilitatea financiara a firmei sale. Un manager care doreste sa-si dezvolte afacerea nu poate neglija nici un aspect legat de crearea unui sistem de lucru cu oamenii care sa devina un sistem al performantei. Abordam subiectul resurselor umane intr-o maniera total nepretentioasa dar oferind managerilor dintr-o companie antreprenoriala instrumente flexibile prin care managerul sa inteleaga elemente esentiale de psihologie la locul de munca, elemente de motivare, elemente de management, alte formatii si nu in ultimul rand - comportament de leadership. Si orice manager de succes are nevoie de abilitati de interactiune de prezentare de convingere cum ca solutiile sale sunt valoroase.  De aceea am completat programul pe cu un modul de abilitati de prezentare a solutiilor de afaceri, util pentru  atractivitatea si dinamica negocierilor. Am dezvoltat mai multe afaceri de la zero si stiu cat de greu este inceputul. De fapt adevarata greutate incepe in momentul in care afacerea ta se dezvolta, numarul angajatilor creste si dintr-o data totul trebuie sa capete contur intr-un fel structura ordonata, coerenta deoarece nu numai clientii au asteptari dar si angajatii au asteptari la fel de ridicate. A fi manager intr-o companie antreprenoriala este de cele mai multe ori chiar mai dificil decat a fi manager intr-o mare corporatie. Intr-o corporatie de foarte multe ori ai sisteme, proceduri, elemente de sustinere. Capacitatea de a invata, de a te dezvolta este asigurata si nu in ultimul rand posibilitatea de a face erori este mult redusa. Insa intr-o companie antreprenoriala, managerul trebuie sa faca fata unor presiuni de multe ori foarte mari, viteza de reactie si cerintele actionarului sunt mult mai aproape de el, capacitatea de schimbare si nevoia de flexibilitate trebuie sa fie prezente in fiecare zi si spiritul antreprenorial dovedit in fiecare moment. Un alt aspect care niciun antreprenor in ziua de astazi nu trebuie sa-l uite este ca dintr-o data lumea in care concuram este mult mai mica ca acum 20 de ani. Tehnologia in ziua de astazi ne pune in fiecare zi in situatia da lucra si a concura intr-o lume virtuala. Toate acestea creeaza oportunitati extraordinare pentru companiile antreprenoriale dar in acelasi timp ridica foarte mult stacheta nivelului de profesionalism si al interactiunilor carora un manager trebuie sa le faca fata. Este nevoie sa intelegi atat modalitatea de gandire a unui partener strain dar in acelasi timp trebuie sa fii si pregatit pentru a discuta un plan de afaceri, pentru a face o prezentare, pentru a face fata unei negocieri in asa fel incat sa transformi compania ta dintr-o firma mica intr-una de succes. Pe scurt este nevoie de putina disciplina de invatare si  de canalizare a eforturilor. De aceea, Fii Pro - nu este un program de masterat, este un program de antrenament pragmatic, derulat de antreprenori si pentru antreprenori, de oameni care s-au format intr-un mediu antreprenorial dar lucreaza si pentru corporatii deci cunosc regulile ambelor lumi.

February 04, 2015

CITESTE MAI MULT